"Guardian"-sapunelul reparator

Sapunul Guardian este prietenul meu de dimineata. Imi place sa ma rasfat folosindu-l deoarece imi lasa pielea curata si proaspata. Simt ca tenul meu respira! Il folosesc si seara inainte de culcare! Ma simt bine stiind ca pielea mea e curata cu adevarat. Il folosesc si cand imi spal baietelul si ma amuza joaca lui, cand ii aluneca din manute in apa. Este un sapun care are grija de familia mea datorita laptelui, unturilor de cocos si cacao, uleiurilor din germeni de grau, din samburi de migdale dulci si din samburi de struguri pe care le are in compozitie. Ne rasfata cu sucul de morcovi si cu morcovul ras si ne curata tenul in profunzime datorita taratelor si a carbunelui medicinal. Uleiurile esentiale de menta si melisa dau un iz de misticism care ne invaluie dupa fiecare folosire.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Loneliness

Hai sa invatam sa RECICLAM!

Poveste