Lemonade

"Lemonade" este un detergent de vase lichid, facut cu manutele mele acasa, din nevoia de a avea un detergent care sa nu-mi mai atace mainile. Fiind , mai nou, pasionata de produsele naturale si tot cautand pe net, am gasit o reteta de detergent pentru vase si m-am hotarat sa o incerc.
Daca ma intrebati daca sunt multumita de el, am sa va spun ca mainile mele raman catifelate dupa ce spal vasele, ca nu mi se mai aspresc, ca nu se mai inrosesc si ca mi-e tare bine. Pe langa asta, toata vesela din sticla luceste. Nu mai raman pete de la apa, duce ce se usuca.
Da! Sunt Multumita! Pe langa reteta originala, am adaugat, dupa capul meu, vitamina A, un bat de scortisoara, bicarbonat de sodiu si o lacrima de esenta de vanilie. Deci, acum detergentul contine lamaie, otet, sare, bicarbonat de sodiu, vitamina A, scortisoara si vanilie.
Sper sa placa!
Daca nu sunteti multumite de el, sunt dispusa sa returnez pretul sau integral, in schimbul flaconului sau gol.
Greutate: 250ml.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Loneliness

Hai sa invatam sa RECICLAM!