Ne jucam si noi prin casa...

     Cum mai tot timpul suntem doar noi doi acasă, adică Rari şi mami, încercăm să ne umplem timpul cu activităţi cât mai diversificate. Şi aşa căutam tot felul de motive ca să ne jucăm într-un mod constructiv.
       Ne place tare mult să ne uitam la Art Attack pe Disney Junior şi încercăm să facem şi noi jucăriile de acolo. Sunt tare încântată de chestia asta, mai ales că intră în categoria Să reciclam!
         Cu ajuorul unor cutii de carton, pe care le luam de pe la chioşcurile din cartier (Rareş este responsabil cu asta), cu nişte aracet universal şi nişte silicon pe care le furăm de la tati din cutia cu scule, cu acuarele, pensule, ziare, scobitori şi foarfece ne apucăm de lucru! 
        Şi uite aşa facem tot felul de nebunii! 
        De Sfântul Andrei, Rari a primit multe maşinute mici care umpleau toata casa. Pe unde călcai, dădeai peste o maşinută, lucru care cerea rezolvare.
        Deci, la treaba!
        Am luat cutia de carton, am taiat-o, am lipit-o, am colorat-o, i-am pus nişte scobitori pentru susţinere, am lasat-o să se usuce şi ... am parcat maşinuţele. Gata! Cel putin pentru moment!
         În alta zi, tot împiedicându-mă de o cutie mare prin casă, am hotărât cu Rari să facem o maşinuţă care să zboare! Aşa ca nu ne-a trebuit prea mult şi ne-am apucat de meşterit!
          Aici am profitat şi de prezenţa lui tati şi l-am rugat să ne facă un volan. Tati a luat o bucată de pexal şi ne-a făcut repede un volan. Eu, adică mami, am făcut repede aripile, pentru ne trebuia o maşinuţă care sa zboare ca gandul.
         Jucăriile pe care le facem împreună sunt importatnte pentru Rari! Faptul că ia parte la meşterirea lor, îl face sa dea valoare lucrurilor şi să îşi folosescă imaginaţia!
        Sunt mândra de el! Este inventiv şi nu are " două mâini stângi"!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Loneliness

Hai sa invatam sa RECICLAM!

Poveste